Listar

Majas INNE & UTE - lista!


INNE - Hund ägare som har pli på sina hundar!
Igår när jag promenerade till Anna mötte jag en dam med två lösa hundar. Självklart började hela jag skaka och hjärtats takt fördubblades.. Helt plötsligt ropar damen "Emil!"
Emil (som jag gissar att hunden hette) lunkade fridfullt fram till damen.
"Sitt" sade då damen och Emil satte sig ned bredvid hennes fötter. Precis när jag passerade dem sade damen "Stanna" och hunden satt tyst och såg mig passera.
WOW! Jag kände mig lite som gud. (för övrigt så hatar jag hundar)

UTE - Sura bilar
Visst, de är riktigt goda. Sådär sura så man ryser och gör miner för varje tugga.. Men efter ca 10 st gör det ont i både tänder och tunga. Hela min mun har i pricip svullnat upp inifrån. hu hu. Har gjort det misstaget förut.
Ska aldrig hända igen!

 

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0