Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 23
2. Vem var den sista du träffade? Agnes & Pappa som sitter med mig i soffan
3. Hur lång är du? 171 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? The Inbetweeners
5. Vem ringde du senast? Polisen faktiskt
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Okej :)"
7. Vad är dagens planer? Kyrka, fika på stan, grilla
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på till vem och vad det gäller.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Lyckligt gifta
10. När såg du senast din mamma? 13.00
11. Vilken ögonfärg har du? Blågrå
12. När vaknade du idag? 09.30
13. Har du någon gång hittat en katt? hittat och hittat.. klappade en igår!
14. Vilken är din favoritplats? Sängen
15. Vilken plats föredrar du minst? -
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Någon heeeelt annan stans :)
17. Vad skrämde dig som barn? Inte mycket alls
18. Vem fick dig att skratta senast? Pappa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Troligen
20. Har du stationär eller bärbar dator? Två bärbara
21. Sover du med eller utan kläder på dig? -
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två, om jag sover själv. Dock används dem ej
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Självklart
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på
26. Är du social? Oftast. Kan vara både pos eller neg
27. Vilken är din favoritglass? Inget fan av glass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa!
29. Tycker du om kinamat? Verkligen
30. Tycker du om kaffe? Ja
31. Vad dricker du till frukost? Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Närmast väggen
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Bland det bästa som finns, ja.
35. Är du en beroendemänniska? Kan hända
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Gillar inte att bada, ligger bredvid.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat
42. Äger du dyra smycken? Några få
43. Har du någon gång testat narkotika? -
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Creamté på Madrix
45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns många
46. Välj ett ärr på din kropp? Har snålt med ärr, trots min orienterarbakgrund.
47. Vad har du för ringsignal? Lykke Li - Little Bit
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Något
49. Flirtar du mycket? Nej, känns lite 2004
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt rum
51. Kan du byta olja på bilen? Ja
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Pusskalaset", Mollys
54. Läser du dagstidningen? Bläddrar igenom
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Ja, när jag kör själv brukar jag maxa volymen och rocka hårt
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Polisens telefonnr
59. När var du i kyrkan senast? IDAG!
60. Vilka personer utmanar du? -


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0