Slutar

Bion var bra, jag blev arg!

Tyvärr fungerar inte denna 'dieten' för mig.
Jag varken dricker eller äter normalt.
vilket resulterar i konstigt blodtryck.
Min kära mor har nu sagt åt mig att sluta upp genast..
Jag avbryter därför nu denna 'diet' och tar inte upp den vid annat tillfälle.

Fick nämligen höra att Linda Rosing kört samma race och kollapsat:
"Det är farligt att bara äta frukt. Gör inte som Linda Rosing - hon kollapsade efter sin hårda fruktdiet, eftersom hon struntade i alla kolhydrater och åt bara frukt."
Aftonbladet


Jag mår inte så bra för tillfället så kan hända att jag går till sängs tidigt.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Hanna

väldigt smart idé.

2009-03-25 @ 21:34:30
Postat av: Emma

jag håller med. bra val maja!

2009-03-25 @ 21:42:30
URL: http://emmascholin.blogg.se/
Postat av: Anonym

älska aftonbladet, frukt är för fan inget annat än kolhydrater och en del vitaminer (Y). sen klarar man sig utan kolhydrater, det är protein man inte klarar sig utan

2009-03-25 @ 22:51:44

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0