..svetten rann och fettet försvann

Hemma!
Det var ett skönt träningspass på jobbet idag, svetten rann och fettet försvann ;)
Jag har förresten gått ner en aning i vikt YEY.
Och känner för att berätta de för hela världen, såklart.. YEEEY!

Om en vecka börjar min grönsaksdiet, det ska bli spännande.
Jag lär ju inte gå lika hungrig som när jag fastade, eftersom jag får äta hur mycket grönt jag vill.



BTW, är avocado en frukt eller grönsak? jag gissar på frukt? orkar inte kolla upp..
Men vecka 13 tror jag att jag väljer att kalla det grönsak.
(kanske blir en grönsaks-frukt-diet)


Kommentarer
Postat av: Antonia

Grönsak lätt :D

2009-03-12 @ 21:41:46
URL: http://stainless.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tycker att grönsaks/frukt diet låter mycket bättre än grönsaksdiet!!

2009-03-15 @ 22:36:31

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0