I'm free

Nu har jag jobbart klart och fy vad kul det är att köra bil helt plötsligt!
Vill bara berätta om hur skönt avslappnat det var för min del igår på Qbar.
Jag behövde inte tänka på någonting.

Vad jag gjorde, vad någon annan gjorde, om jag satt för nära honom, jag kunde bestämma film/uno-kväll med killkompisar, bestämma fika, om jag inte borde krama honom, om jag inte borde dansa med dem, jag behövde inte kolla på mob om någon skickat "vad gör du?"-sms, jag behövde inte svara på sms, jag kunde prioritera mina tjejkompisar hela kvällen o.s.v.

Och det mina vänner, det är NAJS!


Kommentarer
Postat av: Stolle

Tur att du kan få börja spela uno igen :) sött

2009-03-20 @ 09:53:43
Postat av: Maja

Jag har sån tur :)

2009-03-20 @ 16:18:34
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0