Graaahhh

Har precis avslutat en konversation med en fd. killkompis.
Det är synd om honom att han själv inte fattar hur mycket hans tjej utnyttjar honom.
Han bor i Sthlm, jag i skåne. Och nu har hon blivit galen och tvingat honom att ta väck mig från facebook, då vi knappt snackar alls längre. Anledningen från honom var: "En viss person tvingade mig, annars kunde hon aldrig lita på mig igen". Ska jag skratta eller gråta?
För någon vecka sedan var han nere 2 helger i rad och då påstod och påstår hon att han åkte ner för att träffa mig? Vad är det för fel på människan. Dem är nu tillsammans och jag önskade dem båda två ett fortsatt lyckligt liv och förhållande!

Kan dem inte bara älska litegrann istället?
Om dem nu är tillsammans har ju både han och hon bekräftat att det är varandra dem vill ha.
Varför ens fundera på en liten skåning som inte har sagt ett ljud sedan dem blev ett par.
Jag blir arg, och tycker att det är brist på respekt från både hennes och hans håll.

Med dessa arga tankar vill jag säga godnatt, och be alla att älska lite mer!

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0