UTELÅST

Jag och J skulle nyss fira vår ledighet med lite Ben & Jerry's från 7eleven nedanför.
Jag gick ner och köpte Chunky Monkey av snäll-turken och gick sedan därifrån igen..
..då jag kom på att jag var UTELÅST!!!! Utan mobil. Utan J:s nr i huvudet.

Endast jag, Ben & Jerry's, turken & J:s VISA-kort!

Fick låna turkens telefon ett antal gånger för att ringa upp till min mobil som låg i soffan.
Så kaaaaaanske J hade kunnat höra det och slita sig från pokern, men icke!

Fick helt enkelt chansa på vilken som var vår ringklocka. Chansade rätt, dock hade J världens bästa hand just då så jag fick stå ute i kylan och skaka tänder. Dock kom min snälla granne, Jan Magnus, hem efter en liten stund och släppte in mig. Tack.

TREVLIGT att träffa sin granne med.


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0