Cypern dag 3

Hej & goddag.
Idag efter frukost kom Jessica & Tommy o hämtade oss i vår lägenhet.
De körde oss till China House där vi hade vår första lektion.
Vi lärde oss en del om Cypern, en del grekiska och även lite vett & etikett inom servering.
Efteråt hade vi möte med Andreas, vice manager för Grecian Park.
Han kollade läget med oss och frågade vilket hotell vi ville jobba på mm.
Dum som jag är säger jag Grecian Bay (som ligger inne i Ayia Napa). När det egentligen kvittar mig då det är de man delar lägenhet ihop med som är viktigast.. för mig. Men vi får se hur det blir med det!

Det har varit sjukt fint väder idag, synd att vi har suttit inomhus alla soltimmar.
Imorgon ska vi få en guidad tur i Ayia Napa & kolla på "spökstaden" Famagusta.
På söndag när vi är hel-lediga ska det regna, YES!


Ewelina, Cecilia & Ida utanför China House (där vi skolas)


Konnos Bay (stranden vid lägenheten)

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0