My day:

Godmorgon!
Då var dagen kommen, den kommer att se ut såhär:
Morfar kommer o hämtar mig 08:20 och kör mig (och mina för tunga väskor) till stationen.
Tåget till Stockholm går 08:57 och ska vara framme runt 12:30.
Där på centralstationen i Stockholm ska jag möta upp 1 eller 2 andra tjejer.
Vi åker gemensamt till Arlanda med Arlanda Express.
På Arlanda möter vi upp de andra 2 (eller 3) som tar sig dit på eget vis.
Flyget lyfter 17:30 för att sedan landa i Prag runt 19:30.
Där har vi ca 2 h på oss att byta till flyget som ska ta oss till Cypern.
Vi kommer landa på Cypern 03:15 (02:15 deras tid).
På flygplatsen blir vi upphämtade av en taxi som hotellet har skickat efter.


Så jag har en lång dag framför mig, men det ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0