Cypern dag 1

Hej allihopa.
Nu har vi varit på Cypern i 1 dag.
Solen har stekt på ett behagligt vis då det har fläktat en hel del. Lägenheten vi bo i är superfin.
En tvåvåningslägenhet med 3 sovrum, 4 toaletter, 1 kök + vardagsrum, 2 balkonger + uteplats.
Jag och Ewelina sover på 2a våningen och har vår balkong mot havet.

Imorgon är vi lediga fram till klockan 18:00 då Tommy hämtar oss för en välkomstmiddag på en av hans restauranger. De 2 sista personerna, Emma & Anton, kommer inatt.


Bilder från flygresan & dag 1
















Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson

Hej maja ! hoppas du har det megabra. Jag bara undrar om det är varmt där? Eller om man ska på semester, ska man vänta nån månad innan man åker dit? Jag och Jonna som planerar :)

2010-04-08 @ 17:19:27

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0