2 hål + visdomständer

uuuuh, hatar att gå till min tandläkare.. som visst alla (!) älskar så jäkla mycket. Men det gick bra, jag hade 2 hål, vilket jag är ganska glad över då jag äntligen får laga dem, och det innan jag fyller 20 år. Har haft början till dessa hål så länge jag kan minnas.
Dock börjar mina två under-visdomständer växa fram och på röntgenbilderna såg det illa ut. De växer rakt mot mina andra tänder, men det tar vi när det kommer.


idag ska jag Pettsie färga mitt hår lite, jag kan inte gå runt såhär längre!
Och på måndag börjar jag och Mimmi vårt nyttiga liv. Ut och gå 5 dagar i veckan och träna 3.



en aning arg över de där visdomständerna.


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0