samtal imorgon :)

Imorse steg jag upp i godtid för att käka frukost och sedan gå ut och gå med Mimmi.
Tyvärr fick jag världens sämsta skoskav på halva vägen så det var lite misslyckat.
Ikväll åkte jag och mimmi in till storstaden, och jag fann mig en hallonröd dress som jag kanske ska bära imorgon. Tyvärr blev det inga nya skor då jag har skoskav och kan ej testa, trams!

ikväll gjorde iallafall Kinning mig superglad, ska inte hoppas för mycket men det kan bli brabrabra för min del :)  lite sysselsättning, erfarenhet och en pytteliten fickpeng kanske.


nu ska jag käka lax, sjukt hungrig.
sedan blir det uppladdning för morgondagen, tandlagning, samtal & party.


fixa tänder


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker om din blogg:)

2010-11-12 @ 00:27:55
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0