ebba 12 år, pappa 50 år, maja glad

åh, så bra kväll igår.
fick vara med några av mina närmsta vänner, så kul att träffa alla igen!
8 (? orkar inte räkna) tjejer började hos Ana med vin och skitsnack sedan for vi vidare med Saja som chaffis till något partaj inne i stan. Vi drog senare vidare till Harrys där jag? kom in iallafall, har inte riktigt koll på vad som hände med alla andra men jag vet att jag vart inne och förde många intressanta konversationer med många olika människor. Tråkigt nog så misstolkades samtalet med en intressant människa utav en annan hona så hon och hennes följeslagare blev galna på lilla mig och honom. Whatever, jag pratar med vem fan jag vill!

avslutet på kvällen blev mindre bra, jag var irriterad och trött och full.
inte det perfekta slutet precis.


När jag skulle åka hem imorse stötte jag på en mycket välkänd tjej på stationen.
AGNES SÖDERLUND! åh, hon är hemma över helgen, som en surprise!
Jag blev himla glad. Jag fick nya vita låga converse.
Idag har vi allihopa fixat inför pappas 50årsfest/middag och gästerna kommer om 45 min.


Ebba fyller 12 år idag och den lilla skiten fick en systemkamera.
Funderar på att köpa mig en sådan jag med, om någon vill ge mig 5000 kr?

nu måste jag klä på mig och skicka ett sms (!!!) för jag är patetiskt.



Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0