wok-maja

Nu har jag och bebis precis lagat lunch.
fy vad gott det blev, och jag lyckades med jasminriset, för första gången!
det var nog det godaste ris jag ätit.

tyvärr åt jag lite för mycket så jag är rädd för att jag inte ska hinna bli hungrig till ikväll då jag & Mimmi ska ut till Svennes hus i skogen. Planen är svensk pizza med sås (7 månaders sedan) & dippa (7 månader sedan). yumi.
Idag har jag förresten tagit tag i mina saknade pengar från svensk skatt + semesterersättning från Norge. Så förhoppningsvis ligger mitt saldo på över 4000 kr plus innan helgen. Då ska jag fira med en resa?

Nu ska jag ta en dusch och sedan klä ut bebis som ska på halloweenfödelsedagsfest.
kisses

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0