BACK ON TRACK. skvaller mm

Jag börjar med att säga att jag är mycket ledsen och ber så hemskt mycket om ursäkt, mest till mig själv.
För ca 6-7 månader sedan bloggade jag nonstop. Och på något konstigt vis fick jag en hel del läsare, jag kallade dem/er mina anhängare. Men vips flyttade jag till Cypern och blev tråkig... för lat... semestrar, kanske ni tror. Men så är inte fallet! Jag sliter här nere ska ni veta, som en liten gnu. 6 dagar i veckan, 9 h om dagen i hettan. Och när den lediga dagen kommer sover man.
Här är lite anledningar till varför jag inte har en blogg att läsa längre, och till varför det är en sensation om besökarantalet sträcker sig lite över 100..

  • bär samma tråkiga vita kläder varje dag --> no outfit
  • här finns inga klädesaffärer i närheter --> inga nya köp
  • jag hänger inte med några vänner då vi alla jobbar olika arbetstider --> inget skvaller
  • killar.. finns det gott om här nere, tyvärr tror jag att jag har blivit för tråkig för att dela med mig av allt sånt trams här.
  • fest och alkohol har det blivit en hel del för mig här nere. Jag har väl 1000 foton att dela med mig av, senare. När det gäller party känns det som att foton säger mer än ord.


jag testar så smått igen, mjukstart:

  • lägger upp en outfitbild längst ned
  • mitt nyaste köp var en vit klocka.
  • skvaller, jag blev nästan sparkad i söndags på min lediga dag pga en Facebookstatus
  • killar.. som sagt det finns gott om killar men tyvärr är det inte någon sådan jag letar efter. Jag vill och ska ha en man. När kvittar, imorgon eller om 10 år, fine. Bara han är en man. Har mött för många pojkar i mitt liv och här nere kändes det ett tag som att jag fann en man. En man från England, som hade sin egen firma här med två kompisar, egen lägenhet, egen bil, egen båt, lots of money och en himla charmig dialekt. Dock ingen jag hade tänkt spendera mitt liv med. Men en människa att umgås med. Men det var kul så länge det varade. Nu tar jag en paus for a while.
  • kan ge er en partybild under en av mina outfits.

outfit från plindio:

klänning: ewelinas
bikini: ewelinas
ansikte: fult


... och där fick ni partybilden as well.



bye bye from your favouriteblogger. xo xo poss puss pöss


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0