brownie

Hej allihopa & gott nytt år!
Mitt nyår 2010 var super.
Vi började hemma hos Mobergs, med god mat och sjukt bra sällskap. (bl.a. 2 sötishundisar)
Efter väldigt många glas vin fick vi ungdomar brått och halkade oss in mot torget.
Runt 00:00 hade jag en dejt med E så att även jag fick min nyårspuss.
Efter detta ståhej och en massa gott nytt år:ande gick vi till Joel ett slag för att sedan åka till Tyringe och få sova min första natt 2011. Jag stannade där fram till ikväll då det bjöds på 3rätters där tidigare idag. Mysigt.

Nu ska jag snart sova min första natt (2011) här hemma, själv, spännande!
farväl.


4 foton från nyårsmiddagen (jag är äntligen brunett btw)




Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0