polisslagsmål

Ow vad jag jobbar och tjänar mina pengar som jag ska!
Hade verkligen inte väntat mig såhär pass mycket jobb redan knappt 1 månad efter Cypern. Är riktigt glad över det dock. Nu kan jag börja planera mitt liv, leva och göra saker som jag vill göra.

Imorgon får jag äntligen träffa min bebis igen, addiction!


Ikväll ska jag ladda ner en liten mysig film och kolla på den tills jag somnar i min numera förstora säng. (såg förresten ett äkta polisslagsmål på min brevbärarrunda idag, de köttade honom tills han inte kunde skrika mer)



ska snart bli ljusare igen, dock verkligen inte så som i julas.
det får vänta till sommarn, superblond kan man inte vara om vintern.

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0