ah-ahw

Igår kom kvinnorna i mitt liv hit och festade till det lite smått. Kollade Borat, lyssnade på gammal party-musik, drack piggelingroggar i massor och shotade små söta bär-shots. Vid 12 (?) slaget kom Danne & Erik o körde oss in till stan där vi inte kunde bestämma oss hur natten skulle se ut. Till slut bar det av till Elins plaza där vissa somnade och vi andra fick oss några rejäla skrattanfall. TACK TJEJER & CHAFFISARNA
Idag sov jag till ett och började med att städa nästan direkt. Klockan är nu snart halv 8 och jag har massor kvar.
TJA

image89


Kommentarer
Postat av: saja

attans att jag inte är med på en enda bild :P jag låg bakom soffan så nu vet alla det

2008-04-06 @ 20:09:52
URL: http://mrssaja.blogg.se
Postat av: elin

haha sara är väl med på en bild, med brallorna nere?haha.

2008-04-06 @ 22:14:24
Postat av: saja

lägg in den isåfall :D

2008-04-08 @ 18:25:27
URL: http://mrssaja.blogg.se

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0