do you

i Lund igår köpte jag mig ett par Gina-jeans för endast 399 kr. Väldigt ljusa och slimmade :) Åkte hem och käkade lite pizza med bebban & pappa. Sen sprang jag ned till bussen mot hässleholm. Det blev mys i Timmys lägenhet med Elin & Sara. Talang 2008 & The green mile. Mellan de båda gick vi och tannade våra kroppar och s&e köpte glass på Hemmakväll. Efter allt tv-tittande begav vi oss in mot torget och Kingan. Där möttes vi upp av Joel & Jensy. Tack för ljuv övernattning.

Ikväll ska jag antingen festa i stan med girlsen, eller festa lite här hemma i mitt plaza eller får jag finbesök. Tror mest på det första, om vi hittar något tillräckligt festligt.

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0