morning

Huhuu, klockan är för tidigt alltså. Men har man tagit på sig ett jobb så har man. Så ska dit i 3 h och tjäna mina 450 spänn :) Som jag förövrigt ska lägga undan till en hejdundrans resa den 10 Augusti, mer om den resan senare!
Igår vart det grillning i Djupadal med vänner + några till. Jag hade faktiskt jättetrevligt, med min Sarling ♥  "Dagens tips, dagens tips, lalalalala, dagens tips" =D ångrar lite att jag drack igår, min mage mådde sådär inatt och nu mår jag inte prima, så vi får se hur kvällen ter sig. Tror faktiskt det kan bli en hemmakväll med endast mig själv. Nehe, bussen går snart till mina små barn på skolan, btw är det sista gången för dem idag så ska ha en liten avslutning för föräldrarna. Hahaha, om det blir en flipp eller flopp återkommer jag med. POSS

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0