onsdag

bloggen har legat nere ett tag. ska summera kort vad som har hänt under tiden

lör - handledarkurs på TrafikTeamet. Fixade naglarna hos Malin. var tänkt att kolla på tennis sen men det blev tyvärr inte av. kvällen spenderades ute i skogen hos Svenne. Mimmi & Maddie var också där. Plus ett hundratlas valpar. Vi åt och drack gott. Har saknat att umgås med er.

sön - var en onödig dag. jag gjorde absolut ingenting.

mån - skola och sedan inventering på Maxi. Det var faktiskt ganska kul samtidigt som pengar rullade in på kontot.

tis - skola & dans. Sedan spenderade jag, Elin & Sara kvällen i lägenheten :) mys

ons - vaknade upp med söt-töserna, skola, plugg, naglar. ska ta en snabbdusch sen sova.


guten night


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0