happyface

Bloggen är störd, eller rättare sagt redigeraren. Men ni får ta de som det blir.
De sista två sommarlovsdagarna (i mitt liv) har jag spenderat med mitt sär Elin. Vi har varit i Malmö, blivit getingstuckna, övningskört, kollat massa OS m.m. Men nu är det slut, imorgon börjar skolan igen. T3B
Fick förresten hem 2181 kr i brevlådan idag :) jippi. Hade glömt bort dem för ett ögonblick. Plus att mum&dad gjorde en deal med mig idag; om de fick låna min kanna, som jag gjort i keramiken, till vas nästa vecka igen (veckan jag är i Alanya) så får jag resten av resan.. eller dryga 100 kr till mat varje dag jag är där nere. JATACK!
Nej, man kan ju inte yttra sig med denna redigeraren. TJA

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0