jobbig maja

Jag är seg, jag vet :) Har jobbat hela veckan på Hässleholms Tekniska Skola som ledare för en sommarkurs som heter 'Teknik för Tjejer'. Det har gått bra, i Tisdags åkte vi till Danmark och gick på Experimentariet medans vi har hållt i lekar och lektioner övriga dagar. Man är helt slut efter bara 5 h jobbande/dag. Undra hur skolan kommer gå om en vecka :P

en blöt maja påväg till jobbet



Igår efter jobbet åkte jag, Elin & Louise till Malmö för att spendera en massa gamla löner. Och det gjorde vi bra, vi kom endast till H&M och nådde nog 4000 krgränsen tillsammans. (Ni som vet vart det första H&M ligger i Malmö vet att det är en kortkort bit ifrån stationen).
Jag inhandlade:
En lila klänning
Ett par sandaler
Ett par urläckra high heels
2 tubtoppar
Ett mönstrat linne
Ett par beiga byxor till
Vit kajal
Rosa läppstift
En vit lång tröja

 

vänster: en av tubtopparna plus de beiga byxorna
höger. den lila klänningen plus high heels.en


Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Jätte fina kläder! :)

2008-08-07 @ 22:38:21
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: Stella

Nu har du väl shoppat upp alla pengar så då finns det väl inga kvar för att shoppa här: http://www.dpbolvw.net/click-1670714-10456572


Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0