slut

Hej hej hallå. 080808 - hände det inget speciellt, lite trist men ich bin overliving. Helgen har varit sjukt kul iallafall.
Fredagen vart det partaj för Henke hos Bjärnor i Tyringe och sedan vidare in till Festivaldax i Hässleholm.
Lördagen var det tårtkalas hemma hos Sara :) som fyllde 18 år. Tjejförfest som alltid är det bästa känns det som och sedan in till Festivaldax igen, kommer tramsigt nog inte ihåg så mycket ifrån den kvällen. Men nog hade jag kul :P
Södagen spenderade jag i min säng, baaha. Och idag ska jag städa, övningsköra mm.
Btw, vi ringde skatteverket idag och jag får mina 2100 kr i veckan. Hade helt glömt bort dem så jag är nööjd. Lite fickpengar att ta med sig till Alanya. 11 dagar kvar nu! Nu ska jag gå och fila ner en nagel som är störd. POSS

Förresten ska jag sätta mig ner och planera mitt liv i dagarna, få lite struktur. Känns som jag lever fel


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0