what a day

Regn & bajs, jag gillar det nu dagarna innan vi åker till Alanya :D Man vill liksom känna att man åker ifrån trist väder till sol sol sol. Var inne på smhi.se och kollade hur vädret där nere är nu och ska bli de kommande dagarna, strålande sol, dock för varmt, 35-40 grader! hothotheat. Bättre än regn iallafall.

Malmö i fredags, i Skurt-skaparens lägenhet. Centralare än centralast. Det var festligt och trevligt, och jag var nykter :D heee, kändes bra! Vi stannade där till lördagen, som vi spenderade inne i stan med shopping & chinabox.

Idag har jag övningskört, varit på österås och kollat fotboll och slappat framför OS. Passar bebis nu, men tror hon är ute och cyklar i byn, vilken koll man har!! Imorgon börjar jag klockan 12.20, maaaaah, jag njuter av mitt urläckra schema

jag & skurt

Kommentarer
Postat av: In Cognito

Får jag med sitta så? ;)

2008-08-18 @ 22:24:34

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0