earthquake

vaknade i morse av att hela sängen skakade och att allt i min hylla flyttade sig.
Min första tanke var faktiskt: JORDBÄVNING!
Medans andra har sagt tex: tåg som kör av räls, bil som kör in i huset, krig, grannens hus exploderar, dröm.
Det slog mig även att jag borde gå till en dörr och ställa mig under dörrlisten.
(av någon konstig anledning har jag fått lära mig det)
Men jag låg lugnt kvar och bara väntade på att taket skulle rasa.

När det lugnade ner sig var jag inte sen med att texta iväg några mess.
Behövde lugnas ned.
Fick även några lugnande kisses före skolstart. :*

Nu är det lugnt och jag har satt mig framför brasan för att plugga.

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0