körkort

min family är hemma.
mamma har varit i London över helgen och handlat med sig lite söta saker till mig.
en ribbad svart polotröja som matchar mina nya strumpbyxor perfekt.
och en söt tisha. <3 mami

dagen har varit bra.
började med mitt livs första körlektion.
min körlärare sa flera gånger att jag var 'snorduktig'.
han bokade halka, uppskrivning & uppkörning på direkten.
så det blir att plugga på jullovet :)
(ebba, min lillasyster, hade visst sagt till mamma att hon trodde att jag flirtat med honom)

sedan fikade jag med mina söta vänner på pompejifiket, sjukt mysigt.
efter det fikade vi lite igen, på lasses lektion. han är söt.
imorgon har jag etik&moral-prov.
så ska sätta mig med boken och plugga.

hejhejhej

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0