2008-lista

2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Självklart!

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inga, tyvärr

3. Blev du/någon av dina vänner föräldrar i år?

Nej

4. Dog någon som står dig nära? 

Nej

5. Vilka länder besökte du? 

Turkiet, Irland & Danmark

6. Något du saknar från 2008 som du vill ha i 2009?

Lite mer pengar, lite fitare kropp, lite mer kärlek.

7. Vilket datum från 2008 kommer du alltid minnas?

Nyår, Siesta, 22-30 aug.. bl.a.

8. Vad var din största framgång 2008?

Svårt, har nog inte haft någon större framgång

9. Största misstaget?

he he he

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 

Är sjuk just nu, och knäet skadades i somras

11. Bästa köpet?

Bobby!!!!

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Mat & alkohol

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 

JA

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2008? 

Hey there Delilah, Bag in da box, Cha cha slide, Storm

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?  

Mycketmycket gladare :D

16. Vad önskar du att du gjort mer? 

Varit lite gladare, tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 

Brytt mig, ätit, druckit

18. Hur tillbringade du julen?

I ett snötäckt växjö med släkten

19. Blev du kär i år?

Något liknande, men inte kär

20. Hur många one night stands?

-

21. Favoritprogram på TV?

Bonde söker Fru, utan tvekan

22. Bästa boken du läste i år?

Gynnings bok

23. Största musikaliska upptäckten?

?

24. Något du önskade dig och fick?
Det bästa

25. Något du önskade dig men inte fick? 

Ja

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Gick i skolan, bjöd på tårta

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? 

Väldigt mycket MAJA

29. Vad fick dig att må bra?

Vänner, familj, turkietresan, mat & pussar

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Beror på vad som menas med sugen.. och kändis!

31. Vem saknade du?

Min syster

32. Det bästa nya människorna du träffade?

Turkietmänniskorna

(
bild från turkiet, som har nämnts några gånger ovan)


Kommentarer
Postat av: Pök

Boobs :D

2008-12-30 @ 20:23:40

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0