måndag

Måndagar brukar för min del vara den värsta dagen i veckan. man är trött efter helgens händelser och vi har lååångt tråkigt schema. engelska B, matte D, håla, svenska B och Kemi A. Slutar därmed 15.35. Och där tog dagen slut typ. Man vill bara hem och sova.

Tack för ikväll Elin, love you long time
image49


 

Men ack, denna måndag har varit riktigt härlig :) hålan bestod av Thai Take Away med Saja & Anna. Sedan blev det en sväng på stan och in på Bjärnors för en latte. Påväg tillbaka till skolan skrattade jag nonstop, donowhy! Och sedan har det bara fortsatt, tog dock en powernap på svenskan när vi kollade på en Isländsk film. Kemin (tråkigasteämnet.se) var faktiskt ovanligt rolig idag, förstod vad ingrid sa och garvattack mot slutet. AVSNUTT!


 

Efter skolan gick jag till gymet och gymmade... inte (a). Nästa gång så! Gick sedan hem till Malin där Elin satt och värmde de sista tipparna under lampan. Sedan var de min tur. En tipp sattes på pga en bruten nagel.

Begav oss sedan till Casablanca. Drack ca 4-5 koppar kaffe. Får se om vi kan somna ikväll. Fick även ett smickrande erbjudande. Men det är en hemlis, tills vidare :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

fin bild.

2008-02-26 @ 00:39:00
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: elin

I love you too avsnutt!

2008-02-26 @ 21:12:15
URL: http://nejliika.blogg.se

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0