melodifestivalen

Melodifestivalkväll i Växjö igår. Tyckte ingen var bra, men BWO var lätt bäst! Sångaren ser ut som en ängel i sitt lockigt hår och de andras kläder var sjukt balla. På scen dock. Tur att dem gick vidare. Tyckte även att Patrik Isaksson skulle gå vidare, han kom inte ens vidare till 2:a chansen :S flopp!

BWO

image45


Sämst var nog Caracola, tre jättesöta tjejer, men låten... och dansen ???? usch och fy. De kunde inte röra sig samtidigt som de 'sjöng'. Allt blev stelt. Men en bild får dem, för söta var dem. (när dem stod still och var tysta)

Caracola

image46

Avslutar med att säga att Frida var så sötsöt när hon fick reda på att hon gått vidare :* grattis

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0