nattinatt

image51
GODNATT


 

kvällen har inte varit så händelserik. jag har mest legat i sängen med laptopen & sen nu duschat lite. ska snart krypa ned på rikitgt. mamma har däremot varit aktiv och letat resor till mig, sara, elin & anna :) sötis! imorgon är det kort dag i skolan, slutar 13.20, så gudomligt skönt. Ska dock vara i stan igen 16.30 för att göra vid naglarna hos Malin. den stora frågan är; ska jag ta färgglitter på tipparna? isåfall, vilken färg? funderar på silver blandat med vitt glitter. det återstår att se. på kvällen ska jag inte göra något, städa & plugga faktiskt. har lovat mami.
På lördag åker jag upp till Göteborg! är bjuden på 18års-fest hos Malin<3 som jag saknar dig. ska bli jättekul!
sovdags, Gnite

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0