bilddagboken.se

tjohejsvej.
idag har varit en trevlig & lång dag. dock ej slut än. började med Chrillebus<3 och matematik. sedan tog vi lunch och gick till grafitti, jag och sarling. sprang till formen där vi sågade i papper?! haha. sen hade jag, sarling & anna håltimme medans de andra avled i fysik B-boken. vi lekte "hänga gubbe" och "sätta svansen på grisen & grisbebisarna + öga". rrriktigt mys. Robin Hood är på g ;) avslutade dagen med en trist kemilektion som varade till kvart i fyra. låter ganska orimligt, men sant.
ikväll har jag faktiskt installerat min cam på laptopen. donowhy. men jag kände mig teknisk. och senare vid halv 8 åker jag in till stan och träffar mina hjärtan, Saja, Ema & Hanna <3 bio för allt i världen.
och kan ni tänka er? BILDDAGBOKEN.SE har blivit rånat. så det är nedlagt för tillfället. vart ska man nu hänga liksom. ha ha ha ha ha ha ha. ms & n
helgen blir lugn hoppas jag. orkar inte med en massa festligheter just nu + jobbar med att vända tillbaka dygnet.

/ gula fläcken slash bukhålan - jag avlider

vi fyra

men puss


image10

Kommentarer
Postat av: elin

fan va snygga bilder(Y), vad hade skolan varit utan er?

2008-01-11 @ 21:33:20

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0