onsdag

image25

elin kling är fett med style



Dagen började med för tidig sovmorgon.. 10.00. Hade lunch i nästan 2 timmar. Den spenderades på Viking med Saja, Elin & Anna. Såklart! Vi hade kunnat sitta där och babbla sönder i flera timmar till. Men samlade kraft och förflyttade oss tillbaka till HTS där vi hade lite engelska med Cecilia. Sen var dagen slut, toppnotch (Y). Gick en runda med Saja på stan men fattade ej tycke för något speciellt. Vi skildes åt och jag gick till Bjärnors där Elin, Robin & Banan satt och fikade. Mycket mysigt. Elin stack & vi resterande 3 gick till Linné (!) för att hämta Chrisses mattebok. Sen hem. Nu ligger jag i sängen och gör allt för att ögonen inte ska stängas. Ska vila ett slag sen igång med pluggandet? hahaha, dagens skämt. MJAU


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0