hellu

Det har varit en avkopplande och mysig vecka i Mellby med familjen Gunnarson-Ekström. Vi har spelat golf (jag vann), minigolf (jag vann), Rappakalja (jag & Bosse vann), finns i sjön (jag vann, ibland). Jag & Elin har även fikat med David Batra i Halmstad, kollat den söta bion 'Mamma Mia', fikat ännu lite mer och bara haft semester!

Imorgonbitti klockan 6 åker jag till Sälen. Där blir det orientering, festfestfest, Maja & massa mys. Har faktiskt sett fram emot denna veckan så det ska bli fun.

När jag kommer hem har jag huset för mig själv :*

elinbästis + mej


Kommentarer
Postat av: Elin

majabästis

2008-07-20 @ 15:38:05
URL: http://nejliika.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0