J.Å är galen.

Grillkvällen igår vart mysig. Vi var typ 12 pers @ Martin och hade mys, åt gottis, snackade, hoppade, skrattade. Fick även träffa Sarling som varit iväg i en hel vecka :D happyface. Tyvärr började det ösregna när vi skulle bege oss hemåt.. på cykel och mamsen kunde inte låta mig cykla hela vägen hem så hon kom & hämtade mig och skjutsade även hem SötisAna. Säger som dig, klassfest NU!

Idag har jag varit i Danmark med Mimmi :) fyndade rejält. Köpte 3 bag in boxar California White vin (min favvis!) plus 2 liter av husets vin för 315 sek. Totalt 11 liter vin. Inte ett dåligt pris alltså :) Mimmi körde på det lite starkare som jag för övrigt aktar mig för. Tack för en härlig dag :)

Nu åskar det som bara den här. Lite mysigt när man ligger i sängen och ser hur det blixtrar till utanför, nej sovdags. Nightynight :*


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0