sämst.com

Hey, sämstaupdate.com! Jag har inte haft tid helt enkelt! Har jobbat hela förra veckan, och i helgen serverade jag Elin & Sara på ett bröllop. Det var faktiskt kul, och gav mycket pengar ;D mums. I måndagskväll åkte jag & Elin till Malmö för att fika, blir så trött på Hässleholm. Inget är öppet och nästan allt folk suger! Så vi plockade fram våra lovely sommarkort och begav oss till Malmö. Hur mysigt som helst, tack babe <3
Igår var det helt plötsligt sommar, så jag & Elin plockade ännu en gång fram våra sommarkort och begav oss denna gång till Åhus :) mys på det. Det blev ganska så sent på dagen, så någon färg blev det inte men det kan kvitta.
Idag följer jag med (eget initiativ) Ebba & Papsen till Kreativum i Karlshamn, det blir nog även lite bad senare på dagen. Sen övernattar vi i Växjö @ farmor & farfar. För imorgon ska vi till något Glasblåsargrejs. Och sen åker jag hem

Helgen är ett stort frågetecken, homealone. yeay


Kommentarer
Postat av: Elin

puss!

2008-07-03 @ 00:05:25
URL: http://nejliika.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0