kstad

hej, och hursäkta för min sämsta uppdatering. Helgen har varit härlig. Har varit i Kristianstad både Fre & Lör. Lör var dock 1234752 ggr bättre. Igår (lördag) kom tre söta små damer till mig, Anna, Elin & Louise. Jag hade fixat ihop lite käk så vi slängde i oss de och drack lite hastigt innan bussen skulle gå. Dock vart man tvungen å beställa den en timme i förväg så jag fick ringa en taxi. Vi satte oss på Zekes och beställde in några vinare + orgasm. Det var mysmysmys. Efter det satte jag & Anna oss på någon uteservering hos två män och började småsnacka. det visade sig att dem jobbade där och det vart 23+. HEEEEEEEE (a).

Nu ska jag ta en snabbdusch sedan åka in til stan och grilla med elin & saja + några till. @ martin HEEJ


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0