Långfredag

hej och massa hallå.
Idag har det varit en skön dag, långfredag, dagen man inte ska/får göra något ansträngande. Sov till halv 12, åt två hamburgare till brunch. Åkte sedan till mormor&morfar för påskmiddag. Var fortfarande lite småmätt efter mitt tidigare mål men kunde ändå få ner lite av maten. När jag tryckt ner nästan allt på tallriken fick jag reda på att det bara var förrät. DAMN! åt då knappt ngn varmrätt, den var sjukt god så jag var hyffsat frustrerad. Efter maten blev de såklart efterrät, slickade i mig lite grädde, och på det blev de kaffe & påskägg. USCH har nog gått upp 5 kg denna fredag.
Ikväll har familjen haft myskväll här hemma framför tv:n. Let's dance, am. idol, mm. Ska faktiskt sova snart :) känns bra!

Glad påsk alla!

image67

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0