onsdag

efter powerwalken igår åkte jag in till stan, igen, och dansade med alla tränarna. Sedan snabbt till Zuper Bowl och bowlade med Saja & Sebastian. S & S blev det typ lika mellan medans jag hamnade lite längre bak. Efteråt gick vi de knappa 100 m till Sebastians nya hus. Åt lite och mös till de på loftet. Sen begav jag & Saja oss mot stan. Sa godnatt till Saja och övernattade på K-gatan. Somnade för sent, men trevligt var de! ungefär samma tid som jag ska upp imorgon (a). och vaknade "tidigt" för folket skulle upp och sporta. Jag blev skjutsad till Zuper Bowl, igen, och spelade med Bebis & Far. 5 strike.ar på en serie! Yeay.  Efter bowlingen blev de Mc Donalds. -_- Tog en powernap.. på 2 timmar när jag kom hem och fick bråttom till bussen mot Sösdala. Jag, Mimmi % Madicken hade bakkväll. Negerbollar + Hallongrottor. utan hallon, med dumle.

Nu ska jag ta en dusch och sedan sova. Ska upp vid 5 tiden imorgon. Ponte kommer och plockar upp oss vid 6. Det blir förhoppningsvis en trevlig dag på Ullared med gamla gangbanget. TJA

image85

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0