torsdag

SKOLA: nk, syo, kemi-prov, form.
Efter skolan gick jag, Sara & Elin till Bjärnors och tog en fika, vanliljlatte + big cookie.
Fastnade där i dryga 3 timmar. Det var härligt och kul. Satt och granskade folket på
torget från topp till tå, skvallrade om dem, skrattade åt dem m.m. älskar er två

Efter fikan gick vi upp till Timmys lägenhet och lagade oss några hamburgare, smaskens.
Sen vidare till videomix & kulturhuset, teaterföreställning med klassen, "Familjelycka" var
titeln. Den var överraskande bra och rolig. hembiträdena & sonen var ju sötast.
sonen kom ut med ett präktigt tält i byxorna och de första elin sa var: ååh så söt! lite smått
opassande. men sött. hon hade dock inte märkt den stora skillnaden.
Efter teatern blev det Linné, skulle kolla på en modevisning men vi kom lite sent. äsch


tänkte bara nämna att jag har de bästa vännerna, tack för att ni finns.


image54


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0