I've got this bad feeling, today everything goes right something must be wrong

Känner i nuläget verkligen för lite fet mat. Pizza och coca cola, eller mcdonalds och coca cola. Coca cola är ett måste såhär dagen efter. Blev en nykter sväng till björket igår, där det hände ett och annat. Men det var kul. Kul för att vara björket. Jag vill lägga in ett gott ord för high school musical som jag såg i Malmö i fredags. Vilken upplevelse. Verkligen!!

Ser fram emot snö och lite julmys nu.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Petra

"en nykter sväng till björket" - maja, du var allt annat än nykter när jag lämnade dig :P

2008-11-09 @ 17:38:24
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0