min helg

helgen
I fre var det en vild förfest hos Petra. Vi var 8 tjejer + massa liter alkohol. Det var bra :) vi åkte till kristianstad - chillout&class. Blev bjuden på drinks i baren & skumpa av någon läskig snubbe. Sedan åkte jag hem till Hässleholm och sov sött.


Lördagen spenderade jag hos Elin, vi lagade tacos & drog till Tyringe en sväng. Inte det bästa. Lekte dock lite frisör på Nille. Träffade honom en snabbis efter skolan idag, galet snyggt ;)


Söndagen övningskörde jag i 110 :) och körde faktiskt även utan handledare, wey. Sov, åt, läste en bok.


Imorgon blir det Lund för oss treor, ska bli spännande. Kan hinna med en god lunch på stan och lite shopping.
Senare i veckan är det studentfest :) hihihohohohaha

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0