höga klackar utan klack?

NYA TRENDEN: Höga klackar utan klack!


 

När paret Beckham förra helgen lanserade sina nya parfymer passade Victoria på att lansera en annan uppseendeväckande trend. Höga klackar - utan klackar.

Vi har precis vant oss vid att klackarna numera ska vara skyhöga. Men nu kommer något nytt. Skyghöga klackar, fast utan klack. Låter det konstigt? Det är det också.

Vem annars än Victoria Beckham lanserar denna senaste trend, en sko skapad av Antonio Berardis. Sedd framifrån ser den ut som en helt vanlig sko, men när Posh vänder klacken till, ja, då finns den inte där!

Skorna ska kosta cirka 22 000 kronor och med det kan man även få en sned skadad rygg.


Kommentarer
Postat av: elin

det säääger min mamsi meeed!

2008-10-07 @ 22:25:47

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0