rasar

Jag & min kära vän Elin har nu fastat i 5 dagar. Det gäller att bara hålla ut denna lördagen med. Elin har varit skitduktig, sörplat i sig varje äckligt (!) mål. (8 om dagen). Medans jag varit slarvig och ätit ca 2, ibland 3.
Nu på fem dagar har jag faktiskt rasat i vikt. Jag har gått ned 6 kg. SEX KILO! På ett sätt är jag superlycklig över de men samtidigt tror jag inte det är så värst nyttigt att gå ner över 1 kg/dag. Så imorgon ska jag börja käka så smått igen och försöka kanske gå upp 2-3 kg. Lär inte vara svårt för ett matvrak som mig :)

Ha en trevlig lördag, lär skriva mer under dagen!





Kommentarer
Postat av: Petra

6 KILO?! OMG. Vill oxå fasta...

2008-10-18 @ 11:16:57
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0