wi

Världens härligaste män, bästa tvprogrammet för tillfället. Det passar både män & kvinnor. För männen blir det ett slags fashionprogram medans vi tjejer kan få lov att dregla en hel timme framför denna succen på kanal 5. Ann, programledaren känns också perfekt för jobbet. Hon tycker exakt (typ) som mig.

Jag gillar män, i allmänhet alltså. Ingen specifik man! Och inte alla typer av män, oh no. De som på något sätt är beskyddande, stora, har suget i blicken och kan le på just de där speciella sättet. Tyvärr finns det nog bara ett fåtal sådana på denna jord, och ännu färre i sverige. Men jag har faktiskt fått bevisat för mig att dem finns, på riktigt!! Och en dag, ska jag finna honom.. MIN man

VARSÅGODA, HÄR HAR NI LITE GODIS:



 



Kommentarer
Postat av: Samra

Nice!!

2008-10-09 @ 13:24:47
URL: http://samraaah.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0