3/4

Nu har jag gått tre utav fyra dagar i skolan. Är ledig på fredagar i 3 veckor framöver :) ska ha 12 lektioner totalt på 2 veckor, jag är nöööjd. Dock ska jag vara klar med min egendesignade chokladask, ska ha börjat på min ljuspunkt och förmodligen skissat massa mer på mitt hus i arkitekturen.

På fredag är det inflyttningsfest @ Backlund. Det ska bli kanonkul verkligen, hoppas bara hon frisknar till lite den stackarn. En vinare kommer sitta bra till de.
På lördag vet jag inte hur det blir, kanske kan följa med elin upp till stugan på kräftskiva, men då pajas jobbet. Får tänka över det lite..

Idag firar min mur & far 20 år som gifta. Congrats och heja. Så jag myser till det här hemma med middag & Idol medans dem är nere på österlen och myser.
Och ja.. jag kollar på KÄRLEKSAGENTERNA nu. Ett sött barnprogram med förjävliga ungar som programledare. öööööööööööööh
HAJDÅ
JAG MUR & FAR

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0