heeelg

Nu är det helg för mig :) men ska ändå till skolan en sväng imorgon och skissa på mitt hus tor jag. Och sedan till Kristianstad med tjejerna!
Ska snart iväg och dansa lite till Queen. Sen hem och kolla Idol. Är tyvärr inte alls sugen på dans idag.
Imorgon ska jag även på inflyttningsfest @ Petra, ska bli trevligt. Och lördagen har jag tyvärr, elin&anna♥, prioriterat jobbet. Så jag ska hem till Johannes ett slag på kvällen :)
En kopp kaffe med mamma nu innan jobbet. blä, orkar inte.



Och förresten mår jag bra nu, iallafall bättre än för någon vecka sedan.
Om allt inte blir som jag tänkt eller vill ordnar sig allt någon gång.
Går ju för herrejesus sista året på gymnasiet, sista året som fri. haha (låter fel)
Och sen har jag världens bästa vänner & familj
Ibland säger folk dumma saker, men jag har slutat ta åt mig så jävla mycket.
TJA :D

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0