Torsdag

Hoho, idag har jag mest gått i skolan, sovit två timmar och sedan jobbat som danstränare. Krafterna tar helt slut på förmiddagen, så eftermiddagrna spenderas nästan bara i sängen. Hade behövt plugga all världens huvudstäder idag men har inte ens varit inne på webstödet 'Seterra'. Får bli lite plugg efter uppdateringen.



I helgen blir det matlagning med söta vänner @ Elin. Vet inte vilka vi blir, om det kommer några män eller inte. Whatever, bara mina favvistjejer är med <3
På lördag ska jag upp och jobba på Tekniskan huhu. Måste göra en liten dans till dess.
Och på söndag ska jag först jobba och sen dansa själv :) Jag viger verkligen mina helger åt dansen framöver. Måste hinna plugga med :S

Sen återkommer hela tiden ämnet baldejt i vår klass, jag blir galen. Äh, om ingen frågar mig så får de va! och kräsen är jag... har mina 4 eller 5 kandidater. Klassfotot kom idag btw.  ÖÖHHÖHÖHÖHHÖÖHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0