bling

Hej och hallå, jag blev lite sjuk efter helgens skojigheter så har varit sjukanmäld nu i två dagar. Känner mig bättre ikväll men går på alvedon..

Igårkväll frågade JAG äntligen en man om dejt till balen. Fick nämligen höra att även han var för feg för att fråga mig så jag kände mig nästan lite tvingad om det skulle bli något överhuvudtaget, och självklart svarade han JA! Han är sugen på att lära sig dansa och har själv uttryckt sig typ "vi kommer vara kungar på balen".. Kung och kung, jag är hellre drottning, men whatever.
Råkade nyss gå in och googla lite balklänningar och OJOJ vad sugen jag blev. Se själva:


Snygg svart & guldig klänning med ryggurringning. (som nästan är ett krav för mig)
(Bara 2100 kr (!))


Klänningen ovan i detta mönstret. LOVE!



Paris Hiltons väldigt taighta klänning sitter snyggt och har en urläcker rosa färg
(2800 kr)

Läcker färg, dock inte snygg upptill, enligt mig. Snyggt med släp, kanske too much för lilla Hässleholm?
(1495 kr)



Woho, snygg! Dock är nog rosetten i största laget
(1495 kr)



Det hade faktiskt varit snyggt att ha en enkel lila klänning som Natascha Beddingfield
(2400 kr)

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0