Resumé

En liten kortfattad text om veckan som har gått:

Resan ner var lite hård, främst för min del. Jag mådde dåligt under natten innan och det höll i sig hela resan. Mådde illa mm. Jag fick faktiskt känna på hur det känns att ha bullimi ett tag på båten. (vilket jag även har fått uppleva idag)

 
 

De första dagarna var helt underbara med bra skidåkning nästintill klarblå himmel och tidiga kvällar med god mat. Vi orkade absolut inte göra någonting efter 23.

I mitten på veckan körde jag och Elin ner till Italien på en liten roadtrip, inte varje dag man gör det :) Vi åt den godaste pastan jag någonsin ätit.



De sista dagarna bekantade vi oss med ett helt gäng svenskar vilket var riktigt kul, det gjorde att vi orkade vara upp till faktiskt över 04.00. Vi nattabadade på hotellets inomhuspool, vilket var förbjudet, drack, spelade flöjt, dansade m.m. Riktigt kul! På fredag ska vi faktiskt ta en sväng till dem för lite livemusik och tacos.

 

Det har verkligen varit en perfekt semester. Vi hann ju som sagt även sola och bada lite, ytterst lite! Så det blev en sol-/skid-semester och jag är så galet konstig glad nu efter den. Kan inte sätta fingret på vad det är, men jag kan inte känna några bekymmer längre. Livet leker och solen skiner.

Kommentarer
Postat av: elin

jag är med så där konstigt glad hela tiden, FETTBRA

2009-04-13 @ 10:52:04
URL: http://nejliika.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0